Črpalke za avtoplin

Črpalke za avtoplin – plin center Petrol Ljubljana po vsej Sloveniji

Za predelavo svojega vozila na plin se odloča vse več voznikov. K tej odločitvi največ prispeva nizka cena avtoplina, ki je v primerjavi s ceno bencina do 50 odstotkov nižja, to pa pomeni, da se mesečni strošek za nakup goriva prepolovi. Ker med izgorevanjem avtoplina nastane manj okolju škodljivih emisij, z uporabo avtoplina kot pogonskega goriva prispevamo tudi k ohranjanju čistejšega planeta. Čisto izgorevanje ugodno vpliva tudi na vitalne dele vozila, zlasti motorja, in jim občutno podaljša življenjsko dobo.

Avtomobili na plin po predelavi delujejo na dve gorivi. Bencin potrebujejo za zagon motorja, po nekaj minutah delovanja pa sledi samodejen preklop na avtoplin. Ko motor ugasnemo, se varnostni ventil plina samodejno zapre in motor je spet pripravljen na pogon z bencinom. V primeru, da zmanjka avtoplina, elektronika samodejno vključi delovanje bencinskega motorja. Tako ni bojazni, da bi ostali brez goriva, sploh ob dejstvu, da črpalke za avtoplin najdemo povsod po Sloveniji.

Črpalke za avtoplin – ugodna cena plina na bencinskih servisih Petrol

Za vse tiste, ki se sprašujete, kje boste po predelavi svoje vozilo spet napolnili s plinom, je pravi odgovor Petrolov avtoplin center Ljubljana. Črpalke za avtoplin Q Max LPG so vam na voljo kar na 71 bencinskih servisih po vsej Sloveniji. Plinska črpalka je navadno posebej označena že na uvozu na črpalko, zato jo boste zlahka našli.

Predelave vozil na plin pa izvajamo na petih servisnih delavnicah Tip Stop Vianor, in sicer v avtoplin centrih v Ljubljani, Celju, Novem Mestu, Škofji Loki in Sežani. Nudimo vam strokoven pristop h kakovostni predelavi, obenem pa zagotavljamo nadaljnje servisiranje vozil.

Avtoplin center Ljubljana

Manjša poraba goriva

Predelava vozila na plin je priporočljiva predvsem za vozila na bencinski pogon, saj je cena vgradnje avtoplina v vozilo na diesel pogon občutno višja, lahko tudi do nekaj tisočakov. Je pa vgradnja plina povsem preprosta operacija. Dela potekajo ob motorju, bencinski del ostane nedotaknjen, dogradijo pa se sistem vbrizgavanja plina, uparjalnik, napeljava in rezervoar. Tega navadno namestimo v prtljažnik, v prostor, namenjen rezervnemu kolesu.

Avto na plin po predelavi sicer porabi malenkost več plina, kot je prej porabil bencina. Nekoliko se zmanjša tudi moč motorja. Kljub temu, da je poraba plina večja, pa so stroški po zaslugi nižje cene plina še vedno nižji kot pri vožnji z bencinom. O tem se boste lahko prepričali ob vsakem obisku črpalke za avtoplin.

You may also like...