Avto na plin

Avto na plin – predelava avta na plin prijazna do okolja in vaše denarnice

Cenejša vožnja predstavlja enega glavnih razlogov za predelavo avta na plin. Avtoplin je namreč do 50 odstotkov cenejši od bencina. Avto na plin pa je prepričal tudi vse tiste, ki želijo ohraniti naše okolje čim bolj čisto. Avtoplin namreč velja za zeleno gorivo, kar pomeni, da med njegovim izgorevanjem nastane manj okolju škodljivih emisij. Izpusti CO2 so na primer za 20 % nižji, kar pripomore k omejevanju učinka tople grede.

Vgradnja avtoplina ne vpliva ugodno samo na okolje in naše denarnice, ampak tudi na vozilo samo, natančneje na motor vozila. Njegov tek je z uporabo avtoplina tišji, obraba cilindrov pa manjša. Avtoplin pripomore k daljši življenjski dobi motorja in motornega olja ter katalizatorja in lambda sonde.

Poraba avtoplina po predelavi nekoliko večja

Avto na plin po predelavi porabi več goriva kakor vozilo na bencinski pogon, saj je količina kemično vezane energije v avtoplinu manjša. Nekoliko se zmanjša tudi moč motorja. Tako je pri sodobnih sistemih s sekvenčnim vbrizgavanjem goriva poraba avtoplina v povprečju za približno 10 do 15 odstotkov večja od porabe bencina, izguba moči pa je zanemarljiva in znaša največ pet odstotkov. Ker je cena plina toliko nižja, so stroški goriva po predelavi še vedno znatno nižji kot pri vožnji z bencinom, in to kljub temu, da je poraba avtoplina večja.

Avtonaplin

Vgradnja plina v skoraj vsa vozila

Novejša tehnologija omogoča vgradnjo avtoplina praktično v vsa vozila. Predelava avta na plin je sicer bolj priporočljiva pri vozilih na bencinski pogon, saj je vgradnja avtoplina v vozilo na dizelski pogon občutno dražja.

Vgradnja avtoplinskega sistema v vozilo poteka ob motorju. Bencinski del tako ostane nedotaknjen, dogradijo pa se rezervoar, napeljava, uparjalnik in sistem vbrizgavanja plina. Rezervoar za plin najpogosteje vgradimo v prtljažnik, v prostor, ki je sicer namenjen rezervni pnevmatiki.

Avto na plin po predelavi deluje na dve gorivi – na bencin in plin. Bencin je potreben predvsem za zagon motorja, po nekaj minutah delovanja pa krmilna naprava za vbrizgavanje samodejno preklopi na avtoplin. Ko motor ugasnemo, se varnostni ventil plina samodejno zapre in motor je spet pripravljen na pogon z bencinom. V primeru, da zmanjka avtoplina, elektronika samodejno vključi delovanje bencinskega motorja. Tako ni bojazni, da bi ostali brez goriva.

You may also like...